راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

دعا کنید شیعیان حیدر گویا لحظه انتقام نزدیک است

هنگامی که آمریکا رو به افزایش فشار بر ایران آورد و تحریم بانک مرکزی و نفت ایران را جزء سیاست های ابلاقی خود به همپیمانانش قرار داد، قرار بر این شد که سایر کشورهای تامیین کننده نفت و بخصوص عربستان سعودی با افزایش تولید نفت خلاء سهم ایران در صادرات نفت با اجرای تحریم را بر عهده بگیرند در همین راستا

  • خطیبی، نماینده ایران در سازمان نفتی اوپک، ضمن هشدار به کشورهای کوچک عربی گفته است: ایران هرگونه افزایش تولید این کشور‌ها را در زمان حاضر، عملی غیردوستانه ـ احتمالاً خصمانه ـ تلقی خواهد کرد. 
  • محمدعلی خطیبی روز گذشته در گفت‌وگو با روزنامه شرق، با بیان اینکه هرگونه تلاش برای جایگزینی نفت ایران توسط کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، یک‌نوع همدستی با کشورهای ماجراجو و وارد شدن در بازی بسیار خطرناک سیاسی است، گفت: «پیامدهای این مسئله را نمی‌توان پیش‌بینی کرد؛ بنابراین، کشورهای عربی همسایه جنوبی، می‌توانند با سیاست‌های عاقلانه با ماجراجوها همکاری نکنند.»
  • نخستین کسی که به اظهارات محمدعلی خطیبی واکنش نشان داد، علی‌النعیمی، وزیر نفت عربستان سعودی بود. وی در گفت‌وگو به روزنامه مصری «الاقتصادیه» گفت: عربستان آماده افزایش نفت خود است؛ ولی این افزایش ربطی به تحریم ایران ندارد.

انشا الله با وضعیت فعلی که

  • آمریکا و همپیمانان غربی اش با مشکلات عدیده داخلی، از جمله : کثری بی سابقه بودجه و بدهی کلان دولت آمریکا، جنبش مردمی وال استریت، نارضایتی عمومی و کاهش محبوبیت دولت ها و نا امیدی مردم به سیاست های دولت مردانشان مواجه است.
  • اعتراف به ناتوانی آمریکا در مقابله با ایران با خروج ناور خود از خلیج فارس
  • شکاف بین اسراییل و آمریکا که رد تعویق رزمایش مشترک آمریکا و اسراییل در پاسخ به رزمایش دریایی ایران مشهود گشت.(بنا بر اعلام رادیو رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها به‌صورت یک‌جانبه رزمایش مشترک نظامی خود با این رژیم را حدود یک سال تا اواخر سال 2012 میلادی به تعویق انداختند و این، زمانی است که آمریکا درگیر انتخابات ریاست جمهوری است و عملاً می‌توان گفت که این رزمایش لغو شده است.)
  • از سوی دیگر، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا بناست روز پنج‌شنبه با سفر به سرزمین‌های اشغالی با مقامات رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کند. اگرچه منابع غربی، سفر وی را برای هماهنگی این دو برای حمله به ایران ارزیابی می‌کنند؛ اما منابع مطلع می‌گویند که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در این سفر به مقامات صهیونیست هشدار خواهد داد که از هرگونه اقدام یک‌جانبه علیه ایران خودداری کنند.
  • همسویی سیاست های محور مقاومت شامل ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین با منافع ملی روسیه و تشکیل جبهه مشترک

به مصداق آیه زیر این وهابیون ابن الثانی! دچار مکر الهی شوند و در حالی که خود آمریکا و همپیمانانش در تحریم نفتی ایران مایوس اند، و گرفتار مشکلات خود هستند، در اقدام در این راستا پیشگام شوند. تا آنگاه به مدد حیدر کرار و امام حاضر ناظر عامل بقیة الله چنان بر سرشان به تازیم و دمار از روزگار آل سعود آن ملک عبد الشیطان و آل خلیفه و آن حمد بن عیسی آل شیطان و دگر اذنابشان در منطقه در آوریم که دیگر کسی جرأت نگاه چپ به شیعه را نکند. الهم به فلاَ ندُبَنَّکَ صَباً و مَساءً و لاَبکِیَنَّ لَکَ بَدَلَ الدُّمُوعِ دَماً، اماممان انتقام شیعیان بحرین و عربستان را از این ایادی شیطان بگیر(یادمان نرود که ناموس شیعه را در امارات حراج می کردند).<<یا حیدر>>


<<وَإِذْ یَمْکُرُ بِکَ الَّذِینَ کَفَرُواْ لِیُثْبِتُوکَ أَوْ یَقْتُلُوکَ أَوْ یُخْرِجُوکَ وَیَمْکُرُونَ وَیَمْکُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ>>

 

و [یاد کن] هنگامى را که کافران در باره تو نیرنگ مى‏کردند تا تو را به بند کشند یا بکشند یا [از مکه] اخراج کنند و نیرنگ مى‏زدند و خدا تدبیر مى‏کرد و خدا بهترین تدبیرکنندگان است(الأنفال 30)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد