راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

سلام ای غریب کوچه گرد

دست مرا گرفتید

  تا یادتان بمانم

از عمق خاک بردید تا اوج آسمانم

گویند امام هر عصر بابای آن زمان است


عید شما مبارک بابای مهربانم


ما را که به خویش و دعای بی حاصل خویش امید نیست.

تو را به جان مادرت خودت برای ظهورت دعا کن


دلم دوباره خبر میدهد حضور تو را                                  

                                                   بدون فاصله حس میکنم حضور تو را

به من مگو که نرفته چگونه باز آیم                                 

                                                 مسیر جاده خبر میدهد عبور تو را

کدام آینه در این زمانه ناقص نیست                                   

                                                   که خوب جلوه دهد انعکاس نور تو را

شبی به شیشه ی طوفانیم به صید بیا                                         

                                                      مگر که لمس کنم رشته های نور تو را

من از زیارت ناحیه خوب دانستم                                

                                                        کسی شکسته است شیشه ی غرور تو را


(رضا جعفری)


ببخشید که اندازه یک لیوان آب هم شما را نخواسته ایم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد