راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

آیا وارد جنگ می شویم!

سوال درست این است:

آیا جنگ بین حق و باطل تمام می شود؟

آیا ایران بر مبنای اسلام انقلاب کرد؟

آیا در اسلام مستضعفین وارثان زمین نیستند؟

آیا سید الشهدا نفرمودند هیهات من الذله؟

پس آیا می شود مسلمان بود, حسینی بود و در مقابل ظلم قیام نکرد؟


چه خوش گفت آن پیر میخانه : که ما مأمور به انجام تکلیفیم.

یعنی ای شیعه ی علی تو به تکلیف خودت عمل کن و به نتیجه کار نداشته باش, نتیجه در گرو مقدرات حضرت باری تعالی ست.

ما آمدیم تا از گذرگاه زندگی عبور کنیم. و انشا ا.. به سلامت به سر منزل مقصود برسیم. نه جسممان سالم برسد. بلکه روحمان را پاک از این خدعه گه شیطان به سلامت عبور دهیم.

  1. گیرم مدتی باشد که 2012 را پایان دنیا اعلام کرده باشند.
  2. گیرم اسرایل چند سال است به آمریکا برای حمله به ایران فشاد می آورد.
  3. گیرم آنگلاسکسون ها معتقدند باید همه ی ایرانی ها را کشت.
  4. گیرم اسرایل برای آماده سازی مقدمات جنگ با ایران نیروگاه های هسته ای اش را برای جلوگیری از حمله متقابل ایران ببندد.
  5. گیرم دوباره سعی در داغ کردن آتش شیعه و سنی توسط ترکیه را داشته باشند.
  6. گیرم مخالفان گریخته از وطن در تمام طیف ها را با مخالفان در وطن از تمام طیف ها هماهنگ کنند.
  7. گیرم شیوخ عرب را تا دندان مسلح کنند.
  8. گیرم به گزارش مشرق، ریک سانتوریوم یکی از معدود کاندیداهای ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه آمریکا اظهار کرده است که «هدف من و خواسته ملی ما، مبارزه با رژیم های اسلامی مستبد و متعصبی چون ایران و سوریه است.» وی پیش تر نیز در سنای آمریکا از لایحه تأمین بودجه برای گروه های ضد انقلاب به منظور سرنگونی ایران حمایت کرده بود. سانتوریوم در گفتگویی با شبکه خبری ان بی سی با تهدید دانشمندان کشورهای مختلف گفت: «منحط کردن تأسیسات هسته ای از طریق حمله هوایی تازه شروع کار خواهد بود. من به تمامی دانشمندانی که قصد سفر به ایران و کمک به برنامه آنها را دارند می گویم که با شما مثل نظامیان دشمن و همانند یکی از اعضای القاعده رفتار خواهد شد.» ریک سانتوریوم همچنین با اتخاذ مواضع ضدایرانی به صراحت اعلام کرده است که در صورت پیروزی در انتخابات، تأسیسات هسته ای ایران را بمباران خواهد کرد. وی با انتقاد از رویکرد باراک اوباما مدعی شده است که «باراک اوباما به اندازه کافی برای ممانعت ایران از ساخت سلاح هسته ای تلاش نکرده» و از همین رو آمریکا را تبدیل به «ببر کاغذی» کرده است. این کاندیدای ریاست جمهوری همچنین در این گفتگو خطاب به مقامات ایران گفته است که «یا تأسیسات خود را کاملاً از هم جدا کرده و در معرض دسترسی بازرسان قرار دهید و یا این که آمریکا به آنها حمله خواهد کرد.» کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا برای کسب لابی و کمک های نقدی صهیونیست ها معمولا چنین مواضعی افراط گونه را اتخاذ می نمایند.

چه خوش گفت مولایمان:

  • مقامات غربی بارها تکرار کرده اند که هدف از تحریم ها و فشارها بر ضد ایران، خسته و از صحنه خارج کردن مردم و وادار کردن مسئولان به تجدید نظر در محاسبات خود است، اما آنها اشتباه می کنند و به هدف خود نخواهند رسید زیرا این روسیاه های بد محاسبه گر، تصور می کنند نظام اسلامی در شرایط شعب ابی طالب است، در حالیکه ملت ایران امروز در شرایط بدر و خیبر قرار دارد

ساده نباش شیعه فاتح خیبر , برای آن کسی که درب خیبر را از جا در آورد در حالی که پاهایش بر زمین نبود. سخت نیست به ذکر <<اذا اراده شی فقل له کون فیکون>>. به تعبیر آنکه <<علی>> اسم اعظم است، به آنی مطلوب را ایجاد کند.


نیامدیم که پیروز شویم. بلکه آمدیم که آزمایش شویم که می توانیم خلیفت ا.. باشیم یا نه.


وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ صَدَقُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْکَاذِبِینَ  « عنکبوت3 »

و به یقین کسانى را که پیش از اینان بودند آزمودیم تا خدا آنان را که راست گفته‏اند معلوم دارد و دروغگویان را [نیز] معلوم دارد.
فافهم


حال اگر مرد میدانی یا علی گوی و همت کن

اثبات کن شیعه حیدری و می توانی خلیفه خدا بر ارض باشی


ما را ز سر بریده می ترسانی؟

ما منتهای آمالمان سر بر نیزه شدن است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد