راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

راهی به حقیقت

یا لثارات الحسین

انتخابات جهاد فی سبیل الله است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین گزارش‌های رسیده مشارکت دشمن‌شکن مردم در انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر حداقل  48 درصد بوده و مشارکت کل کشور نیز دست کم  65 درصد بوده است. این آمار  ساعت های آخر شمارش آرا را در بر نمی گیرد.


آفرین بر آنان که شگفتی می آفرینند.

آفرین بر مجاهدان

بر لحظه شناسان جهاد کننده در عرصه انتخابات




آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد:
حضور در انتخابات جهاد در راه خدا
جام جم آنلاین: یکی از مراجع تقلید گفت: انقلاب اسلامی در هر دوره‌ای به شیوه‌ای از جهاد برای تداوم خود نیاز داشته و امروز نیز جهاد مردم، حضور حداکثری در انتخابات است



 آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در قرآن کریم به آن تاکید شده است، مسئله عبرت‌‌آموزی است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: رژیم ارباب و رعیتی که در طول سال‌ها بر این کشور حکومت می‌کرد، مردم را به فقر فرهنگی و فقر اقتصادی کشانده بود که انقلاب اسلامی در این سال‌ها با جبران این عقب‌ماندگی‌ها کشور را در مسیر پیشرفت قرار داد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه یک سنت الهی است که با فداکاری مردم و خون شهدا در کشور مستقر شد.

وی با اشاره به فتنه 88 به عنوان یک منبع برای عبرت‌آموزی، گفت: اسلام همیشه در تاریخ خود با فتنه همراه بوده اما وظیفه ما این است که با تفکر و مطالعه، چگونگی وقوع این فتنه‌ها را واکاوی کرده از آنان عبرت بگیریم.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، عنوان کرد: انتخابات عرصه نشان دادن قدرت نظام است و مردم باید با علاقه و شور در این حرکت بزرگ شرکت کنند.

وی در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی در هر دوره‌ای به شیوه‌ای از جهاد برای تداوم خود نیاز داشته و امروز نیز جهاد مردم حضور حداکثری در انتخابات است.(فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد